Oversigt
Vores retur- og refusionspolitik gælder i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde en fuld refusion eller ombytning.
For at være berettiget til en returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.
Flere typer varer er undtaget fra returnering. Fordærvelige varer som mad, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intime eller hygiejnevarer, farlige materialer eller brandfarlige væsker eller gasser.
For at gennemføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.
Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.
Refusioner
Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget den returnerede vare. Vi vil også meddele dig om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og et beløb vil automatisk blive krediteret dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode indenfor 14 dage.
Sene eller manglende refusioner
Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab; det kan tage noget tid, før din refusion officielt bliver bogført.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refusion bliver bogført.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på kundeservice@shyn.dk.
Tilbudsvarer
Kun varer til normal pris kan refunderes. Tilbudsvarer kan ikke refunderes.
Ombytninger
Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte til den samme vare, skal du sende en e-mail til kundeservice@shyn.dk og sende din vare til:
Shyn Scandinavia
Seminarievej 1A
6760 Ribe
Forsendelse af returneringer
For at returnere dit produkt skal du sende det til:
Shyn Scandinavia
Seminarievej 1A
6760 Ribe
Du vil være ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger ved returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger er ikke refunderbare.
Ved kontakt om returnering, sender vi et link til et returlabel, hvor du kan købe returfragt.
Afhængigt af hvor du bor, kan tiden for, at din ombyttede vare når frem, variere.
Hvis du returnerer dyrere varer, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.
Brug for hjælp?
Kontakt os på kundeservice@shyn.dk for spørgsmål vedrørende refusioner og returneringer.